فعالیت کمپین انتخاباتی ترامپ رسماً کلید خورد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

فعالیت کمپین انتخاباتی ترامپ رسماً کلید خورد

دونالد ترامپ کمپین خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را رسماً کلید زد.
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 19
کد خبر: ۱۴۰۰۴

به گزارش راهبرد معاصر  ، دونالد ترامپ با حضور در میان جمعی از هواداران خود در فلوریدا، به طور رسمی کمپین انتخاباتی خود را آغاز کرد و بدین ترتیب وارد عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا شد.

 

ترامپ دو شعار «دوباره آمریکا را عالی کنیم» و «آمریکا را عالی نگه داریم» را برای کمپین خود پیشنهاد کرد که از میان این دو، هواداران از شعار دوم بیشتر استقبال کردند.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در فلوریدا، به تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا تاخت.

 بیش از ۲۰ هزار تن در فلوریدا در جریان سخنرانی ترامپ حاضر بودند. ترامپ در میان این جمع اظهار کرد، اقتصاد آمریکا برای سایر کشورها مایه رشک است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده